بیوگرافی رز رضوی

رز رضوی بازیگر زن ایرانی متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۱ در تهران و مترجم زبان اسپانیایی و دوست صمیمی مهراه شریفی نیاست.

رز رضوی بازیگر سینما، تلویزیون در ۱۴ فروردین ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. رز رضوی مترجم زبان اسپانیایی است و چند کتاب هم ترجمه کرده که هنوز فرصت چاپشان را نداشته است. سالهاست که دوست صمیمی مهراوه شریفی نیااست و عقیده دارد خیلی چیزها را از او یاد گرفته. تا قبل از فیلم ملودی به کلاس بازیگری نرفته اما بعد از آن یک دوره کلاس‌های استاد حمید سمندریان را رفته است. از مجموعه فعالیت‌های او می‌توان به این موارد اشاره نمود: مختارنامه، کلاه پهلوی، ملکوت، تبریز در مه و… فیلم‌های بیداری رویاها، ملودی و دعوت.

فیلم‌های سینمایی رز رضوی

یوسف هور (۱۳۹۱)
اخراجی‌ها ۳ (۱۳۸۹)
بیداری رؤیاها (۱۳۸۸)
دعوت (۱۳۸۷)
در شب عروسی (۱۳۸۷)
ملودی (۱۳۸۶)

مجموعه‌های تلوزیونی رز رضوی

نیاز (۱۳۹۴–۱۳۹۳)
کلاه پهلوی (۱۳۸۵–۱۳۹۱)
مختار نامه (۱۳۸۱–۱۳۹۱)
تبریز در مه (۱۳۹۰)
ملکوت (۱۳۸۹)
نوشدارو (۱۳۹۲)
تله فیلم‌های رز رضوی

جستجو
آقای دوپهلو
پسرها سرباز به دنیا نمی‌آیند
تشنج
پرونده خانم صیام

بیوگرافی رز رضوی

شایعه ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا

وی بعد از جدایی شریفی نیا از آزیتا حاجیان با محمد رضا شریفی نیا ازدواج کرد. برخی منابع و رسانه‌های خبری؛ از ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا بازیگران سینما و تلویزیون خبر داده‌اند.

این منابع با ادعای این که "رز رضوی و شریفی نیا” با یکدیگر ازدواج کرده و اولین سفر خود را به عربستان رفته‌اند” افزوده‌اند: این دو در سریال‌های ملکوت و مختارنامه و فیلم سینمایی اخراجی‌های ۳ با هم همبازی بوده‌اند. رز رضوی که در سریال "ملکوت”، نخستین بازی خود را ایفا کرد، در این سریال در نقش نوه‌ی محمدرضا شریفی نیا بازی کرده بود.
این منابع "زرد” در پایان مدعی شده‌اند "شریفی نیا از آزیتا حاجیان، جدا شده است”. آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا میباشد و مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا همسن مادر جدیدش می‌باشد.

منبع:بیوگرافی رز رضوی

بیوگرافی رز رضوی

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر