سری بازی های Tom Clancy’s Rainbow Six که بیشتر با نسخه Tom Clancy’s Rainbow Six siege معروف شده است این بار با اسپین-آف برای نسخه محبوب siege به میدان رقابت آمده. بازی Tom Clancy’s Rainbow Six siege که بازی آنلاین است و افراد را به دو گروه تقسیم می کند تا در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و با هم رقابت کنند. همین رقابت باعث شده بود که هیجان زیادی در بازی وجود داشته باشد و طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند. این بار هم شرکت Ubisoft بازی آنلاین و چند نفره منتشر کرده به اسم Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction اما تفاوتی که با siege دارد این است که این بار انسان ها مقابل یکدیگر قرار نمی گیرند بلکه موجودات خطرناک و ناشناخته دشمن انسان هاست و گیمر ها باید با یکدیگر تیم تشکیل دهند و هماهنگ شوند تا بتوانند به کمک یکدیگر این دشمن های ترسناک را شکست بدهند.

در دانلود بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction باید وارد منطقه آلوده شوید. مناطق آلوده پر شده اند از انگل ها و موجودات بیگانه که هرکدام هوشمندی و مهارت خاص خودشان را دارند و همچنین اندازه های مختلفی هم دارند. برای مثال انگل سیاهی به اسم ” sprawl ” رو در و دیوار می خزند به انسان ها می چسبند و از او تغذیه میکنند رفته رفته بزرگ می شود تا در نهایت آن را میخورند. بعد از ورود به این مناطق به شما ماموریت داده میشود که باید آن ها را به کمک هم گروهی هایتان انجام دهید. ماموریت های مختلفی وجود دارد مثلا باید از آن ها نمونه برداری کنید یا آن ها را ردیابی کنید که در هر کدام باید با توجه به هدف ماموریت استراتژی مناسب را طراحی کنید و بعدا اقدام کنید.

همانطور که از ظاهر بازی پیداست و امکانات و تکنولوژِی در ساخت اسلحه ها و بنا ها وجود داردTom Clancy’s Rainbow Six Extraction در دنیای آینده اتفاق میافتد و همچنین ۱۸ اپراتور مختلف در اختیار شما قرار میگیرد که در هر تیم سه نفره هر بازیکن می تواند اپراتور مورد نظرش را انتخاب کند.

سبک Co-oP که شرکت Ubisoft تصمیم گرفته در Tom Clancy’s Rainbow Six extraction استفاده کند باعث می شود تا گیمر ها کمی از کلیشه رقابتی بازی های آنلاین محبوب دور باشند و این بار بر روی جنبه همکاری تمرکز شود. در این نسخه از بازی باید بیشتر با استراتژی و فکر عمل کنید و حتما روی کار گروهی تمرین کنید. چون منابع محدودی دارید و نمی توانید الکی گلوله ها یا بقیه منابع تیم را هدر دهید. حتی شاید در برخی مراحل ناچار باشید که با مخفی کاری پیشروی کنید. ممکن است گاها هم تیمیتان گیر بیافتد که باید نقشه ای هم برای نجات او طراحی کنید چون تا وقتی که آزادش نکرده اید نمیتوانید از کمکش استفاده کنید یا حتی ممکن است خودتان آسیب ببینید که مجبور میشوید تا زمانی که درمان شوید استراحت کنید و نتوانید پی در پی ماموریت ها را انجام دهید.

بازی جدید کامپیوتر Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction را از دست ندهید. تجربه جالبی با کار گروهی و همکاری برایتان رقم می زند. پس به جنگ با بیگانه ها بروید و دنیا را از این آلودگی نجات دهید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر