پنکه usb – ویژگی های پنکه کوچک همراه

در این نوشته قصد داریم تا در مورد ویژگی های کاربردی پنکه usb مطالبی را برای شما عنوان کنیم. می دانید که در فصول گرما برای جلوگیری از بیماری هایی نظیر گرمازدگی و … شما نیازمند وسایل سرمایشی هستید. ما به شما پنکه usb را پیشنهاد می کنیم آیا می دانید چرا؟ اگر می خواهید در مورد این محصول بیشتر بدانید به شما عزیزان همیشه همراه پیشنهاد می کنیم با ما تا انتها همراه باشید.

این پنکه هم کوچک و سبک می باشد و هم قابل حمل است. یعنی شما می توانید آن را به راحتی همراه خود حمل کنید و در محیط های گرم از آن استفاده کنید. فشردگی و فضای کمی که اشغال می کند باعث شده است تا در مسافرت ها گزینه خوبی برای انتخاب باشد. این پنکه همانطور که از نام آن پیداست usb می باشد که بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری قابل استفاده می باشد.

پنکه usb

قابل استفاده بر روی میز لپ تاپ و کامپیوتر می باشد حتی شما می توانید برای خنک کردن محیط هایی چون داخل کیس کامپیوتر یا کنسول های بازی از این وسیله سبک و کم حجم استفاده کنید ، چرا که پنکه usb مصرف برق ناچیزی دارد. دارای ۴ پره می باشد که جنس پره ها از فلز بوده و بسیار مستحکم می باشد. شما می توانید به طور کامل ویژگی های این گجت کاربردی را مشاهده کنید ، قطعا با دیدن این محصول اقدام به خرید خواهید کرد چرا که کاربردی بوده و قیمت آن بسیار مناسب است.

پنکه usb

از دیگر ویژگی های این پنکه یو اس بی محصول می توان به بی صدا بودن آن اشاره کرد. بی صدا بودن این محصول یکی دیگر از ویژگی های کاربردی آن می باشد که باید به آن اشاره کرد. زاویه چرخش این وسیله ۳۶۰ درجه می باشد که شما می توانید برای زاویه های مختلف از آن استفاده کنید و باد خنک و مطبوع را در فصول گرم تجربه کنید . گجتی که ارمغان خوبی برای افراد گرمایی و محیط های گرم خواهد داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر