نحوه ی مسیر یابی از طریق Bing Maps

Bing Maps یک سرویس نقشه برداری آنلاین توسط مایکروسافت است. شما می توانید از آن برای دریافت مسیرها، پیدا کردن جزئیات ترافیک و مشاهده نقشه ها استفاده کنید. شما می توانید فقط از طریق مرورگر کامپیوتر خود به  Bing Maps دسترسی داشته باشید زیرا هنوز هیچ برنامه ای برای موبایل طراحی نشده است.

 

 

مراحل :

 

  1. وارد وب سایت Bing Maps شوید. از طریق مرورگر کامپیوتر خود به Bing Maps بروید.
انتخاب مبدا
  1. مبدا حرکت را مشخص کنید. Bing Maps می تواند مکان فعلی شما را شناسایی کند . هم چنین شما می توانید موقعیت دیگری را در نقشه انتخاب کنید.

انتخاب مکان فعلی در نقشه – از گوشه ی سمت چپ صفحه روی آیکون دایره شکل کلیک کنید. با این کار موقعیت فعلی شما در مرکز نقشه قرار می گیرد و با علامت آبی رنگ در نقشه نمایش داده خواهد شد.

انتخاب موقعیت دیگر در نقشه – از نوار جستجوی بالای صفحه استفاده کنید و نام موقعیت مورد نظر خود را تایپ کنید. لیست کوتاهی از نتایج در یک منوی کشویی ظاهر خواهد شد. روی موقعیت مورد نظر کلیک کنید. به صورت خودکار موقعیت انتخاب شده در وسط نقشه قرار می گیرد.

انتخاب مقصد
  1. مقصد را مشخص کنید. از زیر نوار جستجو روی لینک Directions کلیک کنید. پنل Directions باز خواهد شد. آدرس مقصد خود را در این فیلد وارد کنید.
Google Webmaster Tools
  1. وسیله ی حرکت خود را انتخاب کنید. Bing Maps چندین حالت نقل و انتقال را برای کاربران در دسترس قرار داده است. شما می توانید پیاده, با اتوبوس و یا با ماشین به مقصد خود بروید. روی آیکون مربوطه کلیک کنید تا انتخاب شود.
  2. مسیر یابی کنید. روی دکمه ی “Go” کلیک کنید. مسیر آبی رنگی شما را به طرف مقصد هدایت می کند.

منبع : نحوه ی مسیر یابی از طریق Bing Maps

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر