چگونه از لپ تاپ خود در برابر گرمای تابستان محافظت کنیم؟

آیا در فصل تابستان نیز خارج از منزل از لپ تاپ خود استفاده می کنید؟ در اینجا می توانید از چند نکته ی مفید استفاده کنید که از صدمه رسیدن به لپ تاپ شما جلوگیری شود.

 

مراحل

 

  1. در طول کار وقفه ایجاد کنید و به لپ تاپ استراحت دهید. لپ تاپ ها هم بعد از کار طولانی نیاز به کمی استراحت دارند, زیرا دمای لپ تاپ ها بیش از حد افزایش پیدا می کند. می توانید در حین کار برای چند دقیقه لپ تاپ خود را روی حالت dormant / sleep / standby و … قرار دهید.

 

  1. قسمت خروجی هوای فن لپ تاپ را خالی نگه دارید. هنگام استفاده از لپ تاپ هیچ وسیله ای را روی قسمت خروجی هوای فن قرار ندهید, به خصوص بهتر است از لپ تاپ در تخت خواب استفاده نکنید و آن را روی بالش قرار ندهید. علاوه بر این کار می توانید قبل از اینکه به فصل تابستان برسید, خروجی فن لپ تاپ را تمیز کنید.

null

  1. سعی کنید تهویه ی هوای مناسب را برای لپ تاپ فراهم کنید. در تابستان سعی کنید تهویه هوای اتاقی که در آن از لپ تاپ استفاده می کنید را مطبوع نگه دارید. تهویه ی هوای مناسب به سرد شدن لپ تاپ کمک می کند.

 

  1. استفاده از لپ تاپ در هوایی که تهویه ی مناسب دارد نه تنها برای شما مفید است بلکه به خنک شدن هرچه سریعتر لپ تاپ کمک می کند.

 

 

منبع : چگونه از لپ تاپ خود در برابر گرمای تابستان محافظت کنیم؟

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر