چگونه بهترین برنامه یا بازی را انتخاب کنیم؟

سه مرحله :

۱-از خودتان سوال بپرسید

۲-تفاوت فروشگاه های مجازی را یاد بگیرید

۳-انتخاب نهایی

 

آیا تا به حال برای انتخاب بازی یا برنامه مورد نظر خود به مشکل خورده اید؟ با مطالعه ی این راهنما تضمین می شود که دیگر هیچ مشکلی برای انتخاب برنامه یا بازی مورد علاقه ی خود نخواهید داشت. این کار فوق العاده آسان است!

 

مرحله ی اول : از خودتان سوال بپرسید

 

  1. ابتدا در نظر بگیرید که آیا برنامه ای که می خواهید دانلود کنید به کار شما می آید یا خیر. این اولین و مهم ترین سوال هنگام دانلود یا خرید یک برنامه است.

 

  1. تصمیم بگیرید که آیا برنامه یا بازی مورد نظر شما سرگرم کننده است یا خیر. این سوالی است که هنگام خرید یک بازی و یا کتاب باید از خودتان بپرسید.

 

  1. مدت زمان لازم برای دانلود برنامه را در نظر بگیرید. آیا زمان زیادی لازم است تا برنامه یا بازی دانلود شود؟ بعضی از بازی ها و برنامه ها برای اجرا نیاز به دانلود دیتا و محتوای اضافی دارند.

 

  1. بررسی کنید که آیا برنامه یا بازی مورد نظر با سبک زندگی شما مطابقت دارد یا خیر. این سوالی است که هنگام دانلود یا خرید برنامه های ورزشی و آموزش شیوه ی زندگی باید از خود بپرسید.

 

  1. آیا این برنامه برای زندگی من در شبکه های اجتماعی مفید است؟ این سوالی است که باید هنگام دانلود رسانه های اجتماعی مانند Facebook,Twitter,Instagram یا Vine باید از خود بپرسید.

مرحله ی دوم : تفاوت فروشگاه های مجازی را یاد بگیرید

null

  1. Appworld مجموعه کوچکی از برنامه هاست.

 

مرحله ی سوم : انتخاب نهایی

 

  1. اگر به دنبال سرگرمی فوق العاده هستید, فروشگاه های Play Store و  App Storeرا انتخاب کنید.

 

  1. اگر هدف شما جدی است, بهتر است App Store را انتخاب کنید.

 

  1. تمام

 

منبع : چگونه بهترین برنامه یا بازی را انتخاب کنیم؟

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر