چگونه به درخت کریسمس پاپ کرن آویزان کنیم ؟

 

 

بسیار خب, کم کم به تعطیلات و تزئینات برای سال جدید نزدیک می شویم. در این مقاله می خواهیم به شما به آموزش بدهیم که چگونه درخت کریسمس را با پاپ کرن تزئین کنید. درست کردن این درخت زیبا کاری آسان و جذاب است. پیشنهاد می کنم این کار را با اعضای خانواده انجام دهید و حسابی از آن لذت ببرید. بچه ها کمک بسزایی در درست کردن درخت کریسمس می توانند به شما بکنند- پس حتما از آنها کمک بگیرید. درخت کریسمس را آماده کنید و تیم طراحی خود را صدا بزنید.

 

مرحله اول :

درست کردن پاپ کرن

  1. شما می توانید از هر روش دلخواهی برای درست کردن پاپ کرن خود استفاده کنید. می توانید ذرت را به کره آغشته کنید و آن را درون یک ظرف مناسب درب دار قرار دهید و به مدت ۲:۳۰ دقیقه در ماکروویو قرار دهید.

 

برای اینکه بفهمید چه مقدار پاپ کرن لازم دارید باید توجه کنید که هر فنجان تقریبا ۳ تا ۴ متر از نخ شما را پر می کند.

اگر می خواهید ذرت را در قابلمه درست کنید باید کمی روغن اضافه کنید تا پاپ کرن شما آماده شود. برای اینکه پاپ کرن بیش از حد چرب نشود می توانید بعد از آماده شدن آن را روی یک حوله ی کاغذی بریزید تا روغن اضافی جذب حوله کاغذی شود.

اگر عجله دارید بهتر است از ماکروویو استفاده کنید و به مقدار لازم نمک و کره بریزید.

  1. صبر کنید پاپ کرن کمی سرد شود سپس نگاهی به پاپ کرن ها بیاندازید و آنهایی که بیشتر پف کرده اند و برای تزئین بهتر هستند را انتخاب کنید. پاپ کرن های سوخته را از ظرف دور بریزید. پاپ کرن های زیبا تر را داخل کاسه ی دیگری بریزید تا کار شما راحتتر شود.
  2. کمی صبر کنید تا پاپ کرن ها برای نخ کشیدن آماده شوند, پاپ کرن هایی که به تازگی آماده شده اند ممکن است هنگام نخ کشیدن بشکنند. بهتر است یک روز صبر کنید.

اگر می خواهید تزئین زیبا تری داشته باشید می توانید پاپ کرن ها را رنگ کنید. می توانید آنها را به رنگ خوراکی آغشته کنید و آنها را به رنگ قرمز و سبز درآورید.

درخت کریسمس

مرحله دوم :

به نخ کشیدن

  1. یک نخ مناسب انتخاب کنید. می توانید از یک نخ تقریبا محکم استفاده کنید. هم چنین می توانید از نخ بی رنگ استفاده کنید که هم محکم تر است و هم دیده نمی شود.

می توانید از نخ دندان برای انجام این کار استفاده کنید.

  1. به اندازه ی لازم نخ بردارید و آن را از دوک جدا کنید. با این کار می توانید راحت تر پاپ کرن ها را به نخ بکشید.
  2. نخ را وارد سوزن کنید و پاپ کرن ها را به نخ بکشید. اگر نخ شما نازک نیست باید سوزنی انتخاب کنید که بزرگتر باشد. انتهای نخ را گره بزنید تا پاپ کرن ها از آن بیرون نیافتند.
  3. سوزن را دقیقا از مرکز پاپ کرن وارد کنید. همه ی نخ را از پاپ کرن پر کنید. نباید فاصله ای بین پاپ کرن ها وجود داشته باشد.

می توانید بین پاپ کرن ها پرتقال خشک یا میوه های دیگر اضافه کنید. برای این کار از میوه های تازه استفاده نکنید.

  1. در انتهای دیگر باید کمی نخ داشته باشید تا بتوانید آن را به درخت گره بزنید.

 

مرحله سوم :

تزئین درخت کریسمس

 

  1. بعد از نصب چراغ های درخت این پاپ کرن ها را متصل کنید. سعی کنید پاپ کرن ها را طوری تنظیم کنید که در فضا های خالی درخت قرار بگیرند و دید بهتری داشته باشند.
  2. بهترین روش برای قرار دادن پاپ کرن ها روی درخت این است که انتهای هر نخ را دور یک شاخه ی درخت بچرخانید و انها را گره نزنید.

اگر می خواهید درخت شما ظاهر بهتری پیدا کنید بهتر است پاپ کرن ها را بدون نظم و ترتیب روی درخت قرار دهید.

  1. بعد از نصب پاپ کرن روی درخت می توانید به دنبال نصب دیگر لوازم تزئینی خود بروید. بهتر است بقیه ی لوازمی که به درخت متصل می کنید بیش از اندازه سنگین نباشند تا درخت شما نشکند.

منبع : چگونه به درخت کریسمس پاپ کرن آویزان کنیم ؟

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر